неліктен сіз раушан гүлдері бар гүлзарлар туралы армандайсыз > 심리상담 법제화

본문 바로가기


심리상담 법제화

неліктен сіз раушан гүлдері бар гүлзарлар туралы армандайсыз

페이지 정보

작성자 Kisha 작성일24-10-24 16:46 조회11회 댓글0건

본문

 
 
 
 
 
 

 
 
неліктен сіз раушан гүлдері бар гүлзарлар туралы армандайсыз [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
th?q=өзін+өзі+реттеу+пси
 
 
өзін өзі реттеу психологиясы - эмоционалды өзін өзі реттеу [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
th?q=василиса+володинад
 
 
василиса володинадан телецқа арналған махаббат гороскопы [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 

 
 
арман сөзін композиция бойынша талдау [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 

 
 
ежелгі қытай философтарын көзқарастарымен анықтаңыз [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
th?q=мәтін+және+оның+түр
 
 
мәтін және оның түрлері - мәтін түрлерін ажырата білу дегеніміз не [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
бейімбет майлин шығармаларының тақырыбы қандай, бейімбет майлин драмалық шығармалары стем кабинет по информатика, stem информатика лақап аттар тізімі ұлдарға, мангилик ел википедия көне есімдер ұл балаға 11.2.1.1 әдеби шығарманың композициясын, жанрлық ерекшеліктерін айқындап, уақыт пен кеңістік тұрғысынан талдау. 11.2.2.1 автор бейнесінің шығарманың негізгі. Тілдік мақсат: Оқушылар орындай алады: әдеби шығармаға сюжеттік- композициялық талдау жасайды. Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: ж. Экспозиция-түсіндірме-шығарманың жай-жапсарын таныстыру мақсатында айтып, негізгі әңгімеге көшеді. 2. Связка-байланыс-шығармадағы. Адам жанының құпиясы. «Ұлпан» романының сюжеттік-композициялық құрылымы. Сабақта жүзеге асатын оқу мақсаты: 9.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау. Адам жанының құпиясы. 11.2.1.1 әдеби шығарманың композициясын, жанрлық ерекшеліктерін айқындап, уақыт пен кеңістік тұрғысынан талдау. 11.2.2.1 автор бейнесінің шығарманың негізгі. Мақсаты:Көркем мәтінмен жасалатын жұмыс түрлерін, ерекшеліктерін ұғындыру. Көркем мәтін түрлері. Көркем мәтінмен жұмысты ұйымдастыру жолдары. Сондай-ақ Сайыи Мүратбеков шыгармаларын талдау арқылы жеке шыгармашылық өрнек, ізденіс иірімдері сөз болады. ЕКІНШІ БӨЛІМ. ПРОЗАЛЫҚ ШЫҒАРМАЛАРДЫ ТАЛДАУ ҮЛГІСІ. Мақсаты: Мәтін туралы берілген түсініктерді кеңейте түсу. Мәтін түрлерін ажырату дағдыларын жетілдіре түсу. Жоспар құру арқылы мәтін. Сабақтың мақсаты: • Оқушылардың мәтін жайлы түсініктерін кеңейту. Мәтінді талдауға,негізгі ойды табуға,ой қортындысын жасауға,оған өз пікірін ойын. Шығарма, очерк, мақала, жарнамалық мәтін) ажырата алуды;. Page 8. 7 Оның, не деп жатқанын да түсінді. Көңілі жақын беймаза үннен дарияның өзін. Ü Мәтін түрлерін ажырата білу – сипаттау, хабарлау, талқылау. ü Мәтін құрылымын түсіну – мәтін құрылымының ұйымдастырылуын түсіну. Мысалы. Мәтін түрлері. Сипаттау мәтіні Инфоурок. Сонымен мәтін дегеніміз не? Оқушылар мәтін түрлері арқылы 4 топқа бөлінеді. Сынып ережесін шығару. -Мұғалімді тыңдау -Бірін- бірі тыңдай білу, -Уақытқа бағыну. Бұл – үлкенге деген құрмет. Көркем мінез дегеніміз не? 19. Мәтін және оның түрлері. • Мәтін түрлерін бір-бірінен ажыратамын. 19. Мәтінді оқы. Орта бойлы.

что является основной целью закона рк о гражданской защите
адамгершілік рухани тәрбиенің негізі тәрбие сағаты
чьей задачей является формирование эффективной псц в регионе
ядерная физика казну
транспортный потенциал костанайской области
айша бибі кесенесіндегі не жазу

.
==============================================================

~~~~~ мангилик ел википедия ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.


Copyright © Korea University. All rights reserved.